QUI SOM?

HEBE és una associació iniciada l’any 2018 amb l’objectiu de promoure l’autonomia i la ciutadania plena, activa i crítica de les persones joves i adultes de diferents orígens (principalment joves, dones i altres col·lectius amb necessitats específiques) a través de projectes de formació instrumental bàsica, activitats socioculturals i de lleure relacionades amb el coneixement de l’entorn i altres iniciatives la finalitat de les quals sigui sempre la justícia social i la igualtat d’oportunitats.

Que fem?

«Des d’HEBE partim de la premissa de què l’educació és un dret humà per a tothom al llarg de la vida, i que l’accés a la instrucció ha d’anar acompanyat de la qualitat. Els ODS marcats per la UNESCO estipulen l’alfabetització universal de la joventut, la igualtat entre sexes i la inclusió com a metes a assolir l’any 2030»

«Des de l’associació compartim la visió humanista de l’educació i el desenvolupament basada en els drets humans i la dignitat, la justícia social, la inclusió, la protecció, la diversitat cultural, lingüística i ètnica i la responsabilitat compartida»

«Els valors que ens mouen són la justícia social, el compromís amb els drets humans i la dignitat de les persones, la independència com a organització i la participació de les persones a la societat»

L’equip

L’associació Hebe està formada per un equip tècnic multidisciplinar que gestiona els diferents projectes que es duen a terme al llarg del curs.

Som persones especialitzades en acollida lingüística, intervenció socioeducativa i participació. Per una altra banda, l’associació compta amb un equip de persones col·laboradores que s’encarreguen de la dinamització i impuls de les diferents activitats i que són l’ànima de l’entitat.

Associació Cultural HEBE

+34 636 343 893   |   Jaume